Prekių grąžinimas
1. Teisė atsisakyti sutarties
1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo atsisakyti nuotolinės pirkimo–pardavimo sutarties, nenurodydamas priežasties.
1.2. Teisė atsisakyti sutarties netaikoma, jeigu:
-
prekė buvo naudota;
-
prekė yra higienos priemonė (pvz., fotoepiliatorius), kurios pakuotė buvo atidaryta.
Tokiais atvejais, vadovaujantis LR CK 6.228¹⁰ str. 2 d. 5 p., prekė negrąžinama.
2. Prekės būklė ir atsakomybė
2.1. Vartotojas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, jeigu prekė buvo naudota daugiau, nei būtina jos pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
2.2. Jei nustatoma, kad prekė buvo naudota perteklinai, grąžinama suma gali būti proporcingai sumažinta.
2.3. Pakuotės atidarymas vien apžiūros tikslu nelaikomas prekės sugadinimu, nebent jis aiškiai viršija būtino patikrinimo ribas.
3. Grąžinimo sąlygos
3.1. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, pirkėjas per 14 kalendorinių dienų turi pateikti aiškų pareiškimą el. paštu:
luneropagalba@gmail.com
3.2. Prekės turi būti grąžintos per 14 kalendorinių dienų nuo atsisakymo pareiškimo pateikimo dienos.
3.3. Grąžinimo adresas vartotojui pateikiamas individualiai po to, kai jis pateikia grąžinimo prašymą el. paštu.
3.4. Prekės turi būti siunčiamos registruota siunta su sekimo numeriu.
4. Grąžinimo išlaidos
4.1. Pirkėjas padengia tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas, jeigu prekė grąžinama be defektų ir nėra susitarta kitaip.
4.2. Jei vartotojas nebuvo tinkamai informuotas apie pareigą padengti grąžinimo išlaidas, šias išlaidas padengia pardavėjas.
5. Lėšų grąžinimas
5.1. Pinigai grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo atsisakymo pareiškimo gavimo dienos.
5.2. Pardavėjas turi teisę sulaikyti lėšų grąžinimą iki tol, kol bus gautos ir patikrintos grąžintos prekės.
5.3. Lėšos grąžinamos tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo buvo atliktas apmokėjimas, nebent šalys susitaria kitaip.
6. Garantija
6.1. Visoms prekėms taikoma 2 metų įstatyminė garantija, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse. Jeigu buvo įsigyta papildoma garantija, garantijos laikotarpis pratęsiamas iki 3 metų.
6.2. Vartotojas turi teisę per dvejus metus nuo prekės įsigijimo kreiptis dėl netinkamos kokybės prekės, jeigu defektai atsirado ne dėl vartotojo kaltės.
6.3. Garantija netaikoma prekėms, kurios:
-
buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
-
buvo eksploatuojamos nesilaikant gamintojo instrukcijų;
-
turi mechaninių pažeidimų ar matomų naudojimo žymių, atsiradusių dėl netinkamo naudojimo;
-
buvo modifikuotos ar ardyta jų konstrukcija.
6.4. Dėl garantinio aptarnavimo vartotojas gali kreiptis el. paštu, pateikdamas:
-
užsakymo numerį;
-
išsamų problemos aprašymą;
-
nuotraukas ar vaizdo įrašus (jei įmanoma), patvirtinančius prekės defektą.
7. Baigiamosios nuostatos
7.1. Šios taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo svetainėje dienos.
7.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada keisti šias taisykles be išankstinio įspėjimo.
7.3. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino su šiomis taisyklėmis ir su jomis sutinka.
7.4. Visi ginčai sprendžiami derybų būdu, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos teismuose, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais.
8. Vartotojų teisės kreiptis į VVTAT
Prašymą ar skundą dėl mūsų elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai:
Adresas: A. Goštauto g. 12, 01108, Vilnius
El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
Telefonas: (8 5) 2626760
Interneto svetainė: https://vvtat.lrv.lt
Taip pat galima kreiptis į VVTAT teritorinius padalinius apskrityse arba naudotis Vartotojų teisių informacine sistema (VTIS).